Επιάσαν μας....

Είχε κίνηση στους δρόμους πόψε.

Επιστρέφουμε που το σινεμά ζαλισμένοι, είδαμε το Inglourious Basterds του Ταραντίνο -αριστούργημα πολυδιάστατο- τζιαι είμαστε χαρούμενοι, αποχαυνωμένοι που το θέαμα τζιαι το πολλύ κράτς κρούτς το νευρικό με μία σίκλα μεγάλη πόπκορν ολοβούτηρη να βαρεί στο στομάχι, κοακόλες του λίτρου, σιοκολάτες δωδεκάιντζες κλπ -τα κλασικά αμερικάνικα εδέσματα του σινεμά. Έτυχεν να μέν έσιει άλλο κόσμο στην αίθουσα (η πόλη μας εν χωρκατέξ τζιαι τα intellectual movies έν τους κάθουνται) τζιαι είμαστεν μόνοι μας. Οπότε εκάμαμεν το σινεμά δικό μας. Γέλιον πολλύν. Πειράξιμον. Μέχρι τζιαι που έβαλα σιέριν της γυναίκας μου όπως εκάμναμεν στο γυμνάσιον άμαν επηαίνναμεν σε ραντεβού. Ετσιρίλλησεν. Χαχαχα. Έσιει καιρό να πάμε σινεμά δακάτω, αυτά έχει η ζωή με μωρά μικρά. Απολαύσαμεν το έργον πολλά τζιαι τωρά έχουμε χαμόγελο στα πρόσωπα στο αυτοκίνητο, η συζήτηση εν έντονη ούλλο θαυμασμό για την εξυπνάδα του Ταραντίνο που εκατάφερε να κάμει έργο που να διαβάζεται με τουλάχιστον τρείς τρόπους. Αναλύει μου το έργον η γυναίκα μου που κοινωνικής πλευράς, δκιάολε κόφκει ο νούς της. Ακόμα εν 8 η ώρα, έχουμε ώς τες 10 την πέηπησίττερ άρα μπορούμεν να πάμε τζιαι για δείπνο. Κομπλέ το ραντεβουδάκι. "Πάμε να φάμε τίποτε nachos με οφτό χοιρινό πουπάνω που σου αρέσκουν?" λαλεί μου η Αγάπη. Μοιραία λόγια.. Γιατί της άκουσα?

Κλώννω προς το downtown. Οι τεράστιοι μύλοι στα αριστερά μας. Περνούμε που το καταφύγιο των αστέγων, την εκκλησία τους καμποτιανούς με τες κίτρινες σημαίες. Κοντεύκουμε στη διασταύρωση που θα μας πάρει στο κέντρο. Έσιει πολλή κίνηση. Πάω να στρίψω αριστερά. Στη μέση της διασταύρωσης πιάννει με το κόκκινο, έν μπορώ να συνεχίσω να στρίφκω εννα κολλήσω. Ισιώννω το τιμόνι τζιαι περνώ τα φώτα για να μέν με κόψουν οι εκ δεξιών σταματημένο μές τη διασταύρωση. Σφυρώ τζιαι λλίον τα λάστιχα του ττογιότα μάγκικα. Μόλις περνώ τα φώτα πετητός... ιιιιίιιιιιιιιιι ίιιιιιιι φάροι μπλέ, προβολέας πάνω μου. Μπάτσοι. Σσιχτίρ.
Είχαν στήσει καρτέρι να μας πιάννουν όσους επερνούσαμεν το στρίψιμον με κόκκινο όπως έκαμα εγώ. Ποντικοπαγίδα. Μπαστάρδοι. Γουρούνια. Σκατάες. Κλέφτες.
Σταματώ. Σταματά πίσω μου τζιαι πετάσσεται που το μπάτσ-μομπίλ του.

Τα χέρια ακίνητα στο τιμόνι ποσφίγγουν με νεύρα το πλαστικό.


Κατεβάζω το παράθυρο να ετοιμαστώ για τον μπάτσο που μου έβαλε 20 προβολείς πάνω μου τζιαι εστράωσεν με. Σβήννω τη μηχανή τζιαι βάλλω τα φώτα κινδύνου. Έτσι λαλεί το πρωτόκολλο.

Έρκεται ένας βλαχομπάτσος κορδωτός κορμαλλιάς χωρίς σκεμπέν, ντυμένος αλα στρατιωτικά, με παντελόνι που εν φουσκωτό στο πάνω μέρος σάν τη βρακούδα, στα μπλέ με ρίγα πατρωνιάρικη, μπότες ώς το γόνατο, καππέλο πλατύγυρο σάν τους καουμπόϋδες. Άννοιξεν η τύχη μου. State trooper πορωμένος μπάτσος. Με τετράγωνο πηγούνι, μύς του γυμναστηρίου, αγριάδα. Ώωωχχω μάνα μου. Πιστόλια. Βέρκες. Παστουνούδιν με ηλεκτροσιόκκ. Χειροπέδες. Ήρτεν η ταινία που είδαμεν στο μυαλόν μου που εσκοτώνναν τους ναζί, τζιαι είδα τον σάν την γκεστάπο..

Οι μπάτσοι δακάτω στο μεταξύ ΈΝ αστειεύκουνται καθόλου. Έν σηκώννουν κουβέντες πολλές, δέ μπορείς να τους πείς "μα κύριε αστυνομικέ έν τζι εβούρουν πολλά" κλπ κλπ, ούτε νεύρα ούτε σαρκασμό σηκώννουν "εμέναν ήβρες να γράψεις ολά, τόσοι άλλοι ερέξαν με κόκκινο". Εν πολλά αγχωμένοι με τους εγκληματίες που οπλοφορούν στην πόλη μου (κάθε νύχτα έσιει παιξιές δαμέ, έχουμεν ένα-δύο φόνους το μήνα μάλιστα με τες συμμορίες τζιαι τους εμπόρους ναρκωτικών) που φοούνται οτι που στιγμή σε στιγμή εννα τραβήσεις όπλο να τους φάεις λάχανο, ή οτι έσιεις είκοσι οκκάες κόκαν μές το καπώ σου. Οπότε συμπεριφέρουνται σου σάν τον εγκληματίαν, just in case.

(με το χέρι να αγγίζει το περίστροφο στην ζώνη του)

"License and registration please".

"Μάλιστα, sir". (έρκουνται εικόνες στο μυαλό μου του στρατού με μόνιμους, λοχίες κλπ. Ψαρώννω, γίνουμαι χαμηλοβλεπούσος, ξέρει το κορμί τί πρέπει να κάμει. Άτε πέρκι γλυτώσουμεν).

"Κύριε επέρασες με κόκκινο, μάλιστα εσφύρας τα λάστιχα. Προσπαθείς να διαφύγεις που κάποιον?"

"Όι, όι, απλά ήταν να με πιάσει το φώς σάν ήμουν μές τη μέση του τόπου τζιαι είπα να φύω.."
"ΕΝΝΕΝ έτσι που είδαν τα μμάθκια μου κύριε!"
Τί να του πώ...
Κοντεύκει προσεχτικά στο παράθυρον μου. Θωρεί μες το αυτοκίνητον με το κλεφτοφάναρον, μυρίζεται αν ήπιαμεν χασίσια ή ποτά, ασχέτως αν είδεν τα δύο car seats στο πίσω κάθισμαν τζιαι ποτηράκια των μωρών. Ευτυχώς εχτές επήρα τον Τταντήν τον ΤΤογιότα να του κάμουν σιαππού τες πολυθρόνες τζιαι ήταν πεντακάθαρος χωρίς σκουπίθκια οπότε έν αχχώθηκεν οτι κρύφκω κάτι.

Με απαλή φωνήν λαλώ του οτι η άδεια μου εν στην πούγγα μμου, τζιαι με αργές κινήσεις φκάλλω το πορτοφόλι με ένα χέρι, τζιαι λαλώ του οτι τα έγγραφα μου εν μές το συρταρούιν τζι εννα τα φκάλω. Θωρεί με προσεχτικά, έτοιμος να με μουντάρει αν δεί οτι εν μασιαίριν που εννα φκάλω. Φκάλλω τα έγγραφα. Η Αγάπη -που έν της αρέσκει ποττέ το άδικον τζιαι έν ξέρει να σσιωπά - αρκέφκει να του λαλεί "μα εν πράματα τούτα? Τί ήθελες να κάμουμεν, να σταματήσουμεν μές τη διασταύρωσην? Αντί να βουράτε τους εμπόρους, τες πουτάνες τζιαι τες συμμορίες ενοχλάτε τους πολίτες?" Αμάναμου τί ήθελεν να του πεί έτσι, αγρίεψεν!

"Κυρία θέλεις να σε συλλάβω για αντίσταση σε όργανον της τάξης? Εννα μου πείς τη δουλειά μου????"

Κουντώ την. "βρίξε"

"Όι, sir," λαλώ του, "έν έσιει πρόβλημαν... όι έν έσιει κανένα πρόβλημα δαμέ.."

Θωρεί την άδειαν μου.

"Είσαι έλληνας?"

"Μάλιστα sir."

"Έχω φίλους έλληνες, έσιει πολλούς η πόλη μας".

"Έν έσιετε καλόν όνομαν σάν οδηγοί, ξέρεις το?"

"Μάλιστα sir"

"Μετανάστης?"

"Mάλιστα, 18 χρόνια δακάτω".

"Ακόμα να μάθεις να οδηγάς πολιτισμένα..?"

"Προσπαθώ sir"

(η Αγάπη εννα φάει που πάνω της___) (αγριοθωρώ την)

"Οι έλληνες έχουν τα καλύτερα diners, δουλεύκεις τζιαι σύ σε diner?"

"Όχι sir, είμαι δάσκαλος πιάνου."

Θωρεί με κεκαλυμμένη περιφρόνηση.

"Πιάνον ά?" "Μουσικός ά? Ξέρω σας εσάς τους μουσικούς της νύχτας... Έσιεις τίποτε πάνω σου?"

"Τί να έχω, sir?"

"Ξέρεις πολλά καλά τί εννοώ. Αν μου πείς ειλικρινά εννα ελαφρύνεις τη θέση σου."

"Sir, έν έχουμεν έτσι πράματα. Είμαι οικογενειάρχης, έχω μωρά μιτσιά τζιαι εφκήκαμεν νάκκον έξω, ένα λάθος έκαμα επέρασα με κόκκινο που τη βιασύνη να πάμε σπίτι.., διώ σου άδεια να ψάξεις το αυτοκίνητο μου έν έχω πρόβλημα."

"Οk, please step out of the vehicle sir. You too ma'am". "Stand to the side where I can see you and open the trunk".

Μπαίννει μέσα. Παρατηρά κάτω που τες πολυθρόνες, μές το συρταρούιν, μες το καπώ, μές το τασάκιν. Τίποτε. Φκέννει έξω τζιαι στέκει μπροστά μου. "Thank you. Get back in the vehicle and wait."

Πιάννει τα χαρτιά μου ο μπάτσος τζιαι φεύκει. Εν ταράσσω, βαστώ το τιμόνιν . Άγια Μαρίνα τζιαι γλύτωσ' μας. Μήπως έληξεν η κυκλοφορία μου? Λαλείς να με συλλάβει?

Περνούν πέντε λεπτά γιατί τσιεκκάρει πάς το κοππιούτερ του αν έχω μητρώο. Έν έχω. Έρκεται πίσω με ψαρωτικόν ύφος, στέκεται δίπλα μου τζιαι σάζει τη ζώνην του, κοττά μου έναν πρόστιμο $200 τζιαι δύο βαθμούς ποινής στην άδειαν μου (που σημαίνει οτι η ασφάλεια του αυτοκινήτου μου θα φκεί που $1000 το χρόνο στα $1800 το χρόνο για τα επόμενα δύο χρόνια αργκκκκκ!) Με μά, με μού.

"Άλλη φορά να μέν ξαναπεράσεις με κόκκινον κύριε Νταϊάσπορ. Έν μας αρέσκουν οι παρανομίες στην πόλην μας εντάξει? "

"Μάλιστα sir. Ευχαριστώ sir."


Φεύκει. Φεύκουμεν τζιαι μείς.


Μπάσταρτε, γουρούνι, που να σου μπούν τα σπηρούνια σου στον κώλο να σου μπούν.
Ππεζεβέγκη. Έν αντρέπεσαι? Μές τη γειτονιάν κυκλοφορούν τα λέσια ανενόχλητα κατουρούν μές τες αυλές μας, βαρούν ενέσεις πάς τα σκαλιά μας, πουλούν μεθαμφεταμίνες των κοπελλουθκιών μας μέρα μεσημέρι τζιαι σύ βρίσκεις την με το να ψαρώννεις αθώον κόσμον φορολογούμενον που πάει να φάει κάτω στην πόλην σου για να βοηθήσει την ντόπιαν οικονομίαν?



Σχόλια

Ο χρήστης Andreas είπε…
Διάσπορε εν μπορώ να σου πω πόσο διαφωνω μαζί σου αλλα επειδή σε συμπαθώ εν θα σου πω τπτ γιατί μπορεί να προσβληθείς αγρίως.
Ο χρήστης Andreas είπε…
απλά να σου πω ότι είμαι υπερ πολλά του νόμου και της τάξης, και βαλλω καταρες εύκολα σε ολους όσοι συμπεριφέρουνται ανεγκέφαλα στους δρόμους μόνο και μονο για να ψοφήσουν τζίνοι και να μεν παρουν μαζί τους άλλους αθώους και ανυποψίαστους.
Πας τούντο τελευταίο έπιασα τον εαυτό μου ενδόμυχα να σιέρεται αμαν άκουσε ότι εσκοτώθη νεαρός που:
Οδήγαν ένα σαραβαλο και εν του έκαμνε αίσθηση η ελλιπης ασφάλεια που προσφέρει , οδήγα χωρίς ζώνη(!!!) και επατούσε τέρμα την πεζίνα.
Άμαν εν έκατσε για μισό λεπτό να σκεφτεί την μ... που κάμνει , καλώς επίε και οί ατυχώς όπως λαλούν στες ειδήσεις
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Γιατί να προσβληθώ ανδρέα, για όνομα του θεού εν τζιαι έβρισες με ολά.

Κοίτα συμφωνώ μαζί σου, τζιαι γώ έχω τες ίδιες απόψεις για τους ανεγκέφαλους μες στους δρόμους.
(έχω τζιαι μωρά μικρά, προσέχω την οδήγηση -εν πολλά επιθετικοί οι οδηγοί δακάτω)
Μεν με συμπεριλαμβάνεις μες τζιήνους που προκαλούν προβλήματα στους δρόμους ομως.
Το ποϊντ μου αρχιζει που το γεγονός οτι είχε λάθος ο αστυνομικός μεγάλο στον τρόπο του τζιαι στο judgement του. Εγκλωβίστηκα στη μέση της διασταύρωσης, δέν είχα άλλη εκλογή (καλά εσφύρισα τα λάστιχα νάκκον, έν είναι έγκλημα) τζιαι επέρασα με κόκκινο. Έτσι δουλεύκει η διασταύρωση τούτη έσιει τόση κίνηση κάθε φορά που αλλάσσει το φώς έσιει κάποιον που κάμνει την ενέργεια που έκαμα. Έν έσιει άλλον τρόπο. Αφού είσαι στη μέση της νησίδας ήδη την ώρα που αλλάζουν τα φώτα. Εκμεταλλεύουνται το κακό design της οι τροχαίοι για να φκάλλουν λίρες της πόλης.

Εφόσον έν είχα άλλη τροχαία παράβαση μές το μητρώο μου εμπορούσε να μου εδίαν προειδοποίηση τούτος. Είσιεν άλλα κίνητρα, έν εκατάλαβες που το κείμενο? Είδεν με "σκούρον", τζι εσταμάτησεν με. Έτσι παίζεται δακάτω.

Εν μιλούμε δαμέ για νεαρό που κάμνει μαλακίες μές τους δρόμους.
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Σόρρυ, αλλά εφύρτηκα που το γέλιο! Τα γράφεις τόσο παραστατικά που τα είδα μπροστά μου σαν ταινία! Και ακόμα γελώ με την ατάκα:

"Κυρία θέλεις να σε συλλάβω για αντίσταση σε όργανον της τάξης? Εννα μου πείς τη δουλειά μου????"


Κουντώ την. "βρίξε"

χαχαχαχαχαχα!!!!
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Α μάνα μου. Τελείως Αμερικάνικο. Μπορείς να μαντέψεις τι γίνεται στην Κύπρο σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Μια φορά έκαμα παρανομία, έστριψα σε άλτ όπου απαγορεύόταν η στροφή δεξιά από κύριο δρόμο, ΧΩΡΙΣ να προσέξω έγκαιρα ότι υπηρχε σημα απαγόρευσης (δεν ήταν σε περιοχές όπου συχνάζω). Τσουπ - επετάχτην ομπρός μου ο Ζ-ιττάς (με την μοτόραν). Μετά τα απαραίτητα, άδειες ταυτότητες και λοιπά, έπιασεν μας στην κουβένταν, εκόλλησεν μας, αλλά το πρόστιμο, πρόστιμο - συγγνώμη κυρία μου αλλά έχει 6 μήνες που απαγορεύτηκε η στροφή δεξιά (και εγώ έσιει πολλύν ώρα που στέκουμαι δαμαί αλλά εν έγραψα κανέναν ακόμα). ΆΤΕ ΡΕ! Νευριάζω που στήνουν καρτέρι στα κατάλληλα σημεία τζιαι πάντα γράφουν κόσμο που δεν έσιει ιδέαν!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Αντί-Χριστε

Ήταν να φυρτώ τζιαι γώ. Πάντα κάμνει έτσι η Αγάπη μου. Τότε που μας είχαν για interview στο immigration για την πράσινη κάρτα μου (φαντάζεσαι άχχος τζιαμέ) αρκίσαν να μας καλέσουν τζιαι εδυσανασχέτισεν γιατί έν είχεν περιοδικά το waiting room -φαντάζεσαι πώς το επήραν οι 'αρχές'. Οι αμερικάνοι γενικά παραπονιούνται αμαν κάτι έν τους αρέσκει, έν ξέρουν πότε να σκάσουν :-)


κι αγνάντευε


χαχα εκόλλησεν σας,, κλασσικό!
Εν χτιτζιάζεις αμα στήσουν παγίδες? Εγώ εγίνηκα φωθκιά πάντως, τζι αποφάσισα οτι η πόλη δέ θα ξαναδεί δολλάριον που μένα.
Μάλιστα σήμερα αποφάσισα να αρχίσω σαμποτάζ με ρύπους όπως κάμνω στην πλουσιόπολη. Θα τους δείξω εγώ ;-)))))
Ο χρήστης thalassamov είπε…
Επειδή επυροβολήσαν αμερικάνοι αστυνομικοί αν θυμάστε, τον γιατρό τον Κάκκουρα,έξω από το αυτοκίνητό του,κι επέθανε οκτώ ώρες μετά δεμένος και πεταξούμενος σε μια γωνιά στο νοσοκομείο, ακριβώς γιατί ήταν σκούρος...εστάθηκε μου το κείμενο σου σήμερα, Διάσπορε. Ήρταν πίσω πολλά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
hahahaha, ekames me tjie egelasa re gmt.

20 okkaes kokan
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore 2 mhnes sthn kypro ejanakollisase me kako odhghma lol....inta agxos na odhgas kypro xa? en pellos o kosmos...Emas dakatw bohQa na eisai ellhnas sympaQoun tous tziai oi asproi tziai oi mavroi astynomikoi. Oi asproi astynomikoi merikes fores afhsame na fyw xwris prostimo oi mavroi paizetai. Oi state troopers enei ontws porwmenoi tziai Qeloun prosoxh. Intalws kamneis gia 2 fonous ton mhna re diaspore dokimase 2 thn hmera na deis intalws wraia enei.
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
oi astinomiki en pantou oi idioi nomizw,oi plistoi asxolounte me odikes paravasis epd kamni tous na nio8oun oti kamnoun tin doulia tous,kamnoun tin kala, k ine in a way pio safe para na asxoli8oun me ta pragmatika provlimata. En prepei episis na 3exnoume oti oi plistoi eginan astinomikoi gia to 'kiros',ta lefta, k gia na niw8oun kapioi.

Alla oi na sillavi mia gineka epd tou 'antimilise' !!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Είσαι πιο ευκολόπιαστος εσύ ρέ. Τι να βουρά τωρά τους αλήτες τζιαι να κινδυνεύκει τζιαι η ζωή του. Εσύ άμα πάεις ψάρεμα εν να πά να πιάσεις καρχαρίες οξά ψάρκα ήμερα τζιαι παχουλλά που δακκάννουν εύκολα το δόλομα;
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Διάσπορε :))))

Μα τελικά οι άντρες είσαστε πιο φοβητσιάρηδες από τις γυναίκες!..
:)
Ο χρήστης Sike είπε…
πε μας τζιαι το "βρίξε" στα αγγλικά; αχαχαχαχχααχ "βράιξ";

γενικά οι κυπραίοι έχουν/-μεν το να διαμαρτυρούμαστεν άμα μας πιάσει η αστυνομία, πάντα κλαιούμαστεν ότι έσσιει τζιαι πιο εγκληματίες που μας τζιαι ότι οι αστυνομικοί χάνουν την ώραν τους πάνω μας που "σιγά το έγκλημα που εκάμαμεν"...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
thalassamov

Θυμούμαι την περίπτωση του γιατρού που τον επυροβολήσαν, γι αυτό είμαι πολλά αχχωμένος άμα με σταματήσουν. Η πόλη μου εν ποτζιήνες που έσιει αρκετά κακά τζι έγκλημα, οι μπάτσοι παίζου σε πολλά εύκολα.


Ανώνυμε

Πάντα οι οκκάδες εν πιό εντυπωσιακές που τα κιλά :-) (άλλο να πείς "εν πλάσμαν εκατόν οκκκκάες, τζιαι να γεμώσει το στόμα σου βάρος ά?)



κυπρολέων

Αμάνα μου μα έσιετε έτσι έγκλημαν? Τουλάχιστο συμπαθούν τους έλληνες τζιηκάτω οι μπάτσοι, εμάς έν μας πολλοθέλουν (εν ιρλανδοί συνήθως τζιαι ιταλοί, τζιαι υπάρχει μιά έχθρα ανεξήγητη).
Πάντως εγώ ακολούθησα τη συμβουλή σου τζι έβαλα συναγερμό.


Ακέρα

Πολλά σωστόν τούτον που είπες. Με λλίον κόπον έφκαλε μιάν κοπή λίρες που μέναν. Πού να βουρά τους εμπόρους τζιαι να αχχώννεται μές τες παλιογειτονειές.


Ηλιόδεντρον

..δυστυχώς εν αλήθκεια. Νομίζω εν που επήαμεν στρατό τζιαι ξέρουμεν πότε να ψαρώσουμεν τζιαι πότε να πετασσούμαστεν σάν τους καβλάντηες. Ενω οι γυναίκες γυρεύκουν το δίκιο τους ότι τζιαι να γίνεται.



σικε

Χαχαχ, έννεν στα αγγλικά που της το είπα εν στα κυπριακά, να μέν καταλάβει ο μπάτσος. Η Αγάπη ξέρει να ξητιμάζει σάν το χτίστη στα κυπριακά, εκπαίδευσα την πας τες σημαντικές εκφράσεις, για να μπορώ εγώ να φκάλλω το νόημαν που θέλω. Πχ έν έσιει άλλον τρόπον να πείς "Ππεζεβέγκη" ή "Γαουρόσπορε" στα αγγλικά. Εννα σπάσω? Έμαθα της τα. "Βρίξε" "Φάουσα" "Πουσιούρα μου" κλπ, ξέρει τα ούλλα (για να μου τα λαλεί δηλαδή συνήθως :-)))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.